Často kladené otázky

Sú produkty uvedené na e-shope dostupné skladom?

Áno, produkty zobrazené na e-shope sú dostupné skladom.

Čo sa stane po dokončení objednávky?

Po dokončení objednávky dostaneš potvrdzujúci e-mail o prijatí objednávky. V prípade, že ti potvrdzovací e-mail neprišiel, kontaktuj nás e-mailom.

Ako môžem za objednávku zaplatiť?

Za objednávku je možné zaplatiť online alebo dobierkou. Za online objednávku je možné zaplatiť online prostredníctvom platobnej brány TrustPay a platbu na našom účte vidíme okamžite. TrustPay garantuje extrémnu mieru bezpečnosti pri platbe a služba je schválená a regulovaná Národnou bankou Slovenska. Dobierka Platba v hotovosti/kartou prepravcovi.

Potrebujem pomôcť s výberom veľkosti?

V sekcii poradňa máme veľkostné tabuľky, ktoré vám pomôžu pri výbere. Ak si nebudete istý výberom, neváhajte nás kontaktovať.

Dostanem zľavu pri objednávke?

10% zľavu je možné dostať pri registrácii do nášho vernostného programu, v ktorom pri pravidelných nákupoch môže výška zľavy dosiahnuť maximálne 15%. Zľava sa uplatňuje len na tovar, ktorý už nie je v akcii.

Aká je doba doručenia?

Doba doručenia je väčšinou 2-3 pracovné dni.

Kto mi objednávku doručí?

Objednávky doručuje náš zmluvný partner Slovak Parcel Service s.r.o.

Môžem si tovar prevziať osobne?

Nie, tovar objednaný cez eshop nie je možné vyzdvihnúť v kamennej predajni.

Kto ma bude informovať o doučení zásielky?

Náš prepravný partner Slovak Parcel Services s.r.o. posiela informáciu emailom vždy večer pred dňom doručenia.

Ako dlho môžem reklamovať tovar zakúpený cez eshop?

Na Slovensku je záručná doba pre spotrebiteľov na zakúpený tovar 24 mesiacov od dátumu prevzatia tovaru.

Aké doklady potrebujem na uplatnenie reklamácie?

Na uplatnenie reklamácie potrebujete doklad o kúpe (faktúru alebo pokladničný blok). Spolu s ním je potrebné dodať aj vyplnený reklamačný formulár. Reklamačný formulár na stiahnutie.

Aká je lehota na vybavenie reklamácie?

Zákonom stanovená lehota na vybavenie reklamácie je do 30 dní odo dňa doručenia reklamovaného tovaru.

Čo mám robiť, ak bol tovar poškodený už pri doručení?

Ak zistíte, že tovar je poškodený už pri prevzatí, ideálne je to ihneď zdokumentovať (fotografie) a kontaktovať nás čo najskôr.

Čo mám robiť, ak mi bol doručený nesprávny tovar?

Ak bol doručený nesprávny tovar(iný aký je v objednávke), je potrebné nás čo najskôr informovať a tovar vymeníme za správny. Vyzdvihnutie nesprávneho tovaru kuriéra u zákazníka je na naše náklady.

Čo ak tovar chcem vrátiť?

Objednaný tovar je možné vrátiť do 14 dní od doručenia bez udania dôvodu a peniaze budú vrátené do 14 dní. Tovar musí byť nenosený, nepoškodený, nepoužívaný a so štítkami. Na vrátenie tovaru je potrené vyplniť formulár na vrátenie tovaru.

Kde mám tovar vrátiť?

Vrátený tovar je potrebné odoslať na adresu spoločnosti ALL SPORTS SLOVAKIA s.r.o. – Panónska cesta 38/A, Bratislava mestská časť Petržalka.